lauantai 2. huhtikuuta 2011

Poliisi on ystävä

Mulla on hillitön kyttäfantasia! Tulin siihen tulokseen viime keväänä, kun satuin Töölönlahdella juoksiessani todistamaan sellasta räväkkää pidätystilannetta missä poliisit pistivät rautoihin jonkun duden keskellä autotietä. Jäin jähmettyneenä seuraamaan tilannetta ensin kiinnostuksesta, kunnes tajusin että jumalauta mua panettaa ihan sikana! Tollotin siinä silleen äähh kuola valuen ja kiemurrellen sitä raudoitusta ja jäin surullisin silmin seuraamaan kun poliisipaku hurautti tiehensä ja jätti mut kuolalätäkköni keskelle nököttämään.Oli semivaikee jatkaa pokkana juoksemista sen jälkeen :D Mutta NYT hahaa olen törmännyt oman elämäni poliisiin!

Oltiin poikien kanssa ostosreissulla Trempissä ja törmäsin maailman söpöimpään kyttään. Siis oikeesti sellaset silmät että mä meinasin pyörtyä ja päässä heitti ja aloin hikoilemaan ja huohottamaan. Sitte kun oli tilanne ohi niin mä en voinut muuta kuin kikattaa hulluna--niinku et mitä vittua MIKÄ TOI OLENTO OLI?? Kömmin vaivoin autoon ja unohdin varotuskolmion merkityksen, jäin melkein rekan alle ja meinasin niitata pari mummoa..ennen kuin aiheutin enempää vaaratilanteita tein U-KÄÄNNÖKSEN TAIVAASEEN ja palasin kyttikselle pyytämään sitä treffeille..No Bogdan oli ihan helvetin vaikeana, että EIEI sillä on EHKÄ tyttöystävä ja NYT MEIDÄN PITÄIS JO MENNÄ TREENAAMAAN...joo siis EHKÄ sillä on tyttöystävä, EHKÄ se on sarjamurhaaja ja tuhkamuna ja sadisti mutta mä nyt meen joka tapauksessa sinne kyttikselle takasin moido. Ja ehitään treenaamaan kyllä älä huoli ukkeli täs menee vaan viis minsaa ku mä hurmaan sen. No meinasin saada jonkun sydänkohtauksen kun mun öögat veti pinkiponkia sen silmien ja aseen välillä, mutta en kupsahtanut kuitenkaan ja SKORASIN NUMERON!!



Kuvan poliisi ei liity tapahtumiin

Tässä pätee taas pohtimani pelon ja luovuuden ristiveto. Espanjalaiset miehet nyt ei todellakaan ole sen rohkeampia kuin suomalaiset, hinusti puheliaampia mutta ihan yhtä jäässä kun pitäis tehdä jotain muuveja. Joten mä olen ryhtynyt täällä RAKKAUDEN SUURLÄHETTILÄÄKSI..eli isken jorgoksia ja levitän Amatsonin rakkauden sanomaa..HAUSKAA! Jos pelkäät hylkäämistä niin et taatusti luo elämääsi  mitään hauskaa, hauskoja ihmisiä, hauskoja tilanteita..käytä se energia pelon sijasta itse toimintaan, nautiskeluun, innostukseen! Niin väsynyttä kelata ettei pystyuskallakehtaa lähestyä jotain mimmiä/kundia..voi tulla pakit..WHO CARES? Thats not the point! Tärkeintä on hyvä meininki! Tossa juteltiin Ulan kanssa, että on se aika ihmeellistä, että kiipeilijäyhteisöissäkin on nuoria, vapaita, miehiä ja naisia, jotka vaan puhuu omissa porukoissan että ai että on sekin ihana poika/tyttö..mutta mitään ei tapahdu :D Ihminen on jotenkin aika vieraantunut seksuaalisuudestaan..jos kahden yksilön välillä on jotain virettä niin mikäs sen ihanampaa kuin tyypata seksuaalista kanssakäymistä- Ilmaisia mielihyvähormoneja, lämmintä kosketusta, miehen/naisen tuoksua mmm nannaa! Jos homma ei toimi niin mitäs siitä sitten. En ole ikinä sisäistänyt niitä joiden mielestä ystävyys menee mahdollisesti jotenkin pilalle, jos hypätään vähän platonisen ystävyyden tuolle puolen. Avoimella, vapaalla ja rehellisellä meiningillä liikenteeseen ja ystävistä tulee rakastajia ja rakastajista taas ystäviä. Mun läksiäisissä oli mimmikaverien lisäksi jotain 20 jäbää, oli aika hauska esitellä niitä toisillensa.. no tää on *** mun vappuheila, tää ***, viime kevään rakastaja, tää on ***, viime kevään satoa kanssa ööhh hahhaaa *punastuu*  :D

Spread love!!

1 kommentti: